بازم ٢٠ اسفند

سلام ،سلام به تمام دوستاي گلم ،كمتر از 24 ساعت ديگه 24 سال از اولين گذران اشكهام ميگذره و دوباره به من يادآوري ميشه كه غصه ي دنيارو نبايد خورد ،آخه از اولش همين بود ،وگرنه گريه نميكرديم
از تمام دوستاني كه تو اين ده روز بهم تبريك گفتن تشكر ميكنم ،اميدوارم كه هميشه سلامت و سرحال باشيد و پيشاپيش سال خوبي داشته باشيد ،اينم ي چند جمله ي كوتاه مثلا ادبي واسه خودم

يك شب در اوج من شدم
آغاز روزهاي بهار
يك روز دم دم آمدم
اينجا ميان آسمان
اينجا صدا نيست ،روز نيست
شب هست و حتي بي گمان ،يك سوي آن هم نور نيست
خوف شب از من رد شد و پشتم تماما سرد شد
گفتم نگاهم خسته شد ،دنياي من هم زرد شد

بازم از همه ممنونم

بي خيال كفش
پا برهنه ميزنم به راه
من مسافرم چه باك
روح من به رفتن است
كفش ها بهانه اند

تنهاترين ...s.s...


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

    نظرات

    mehrnaz
    mehrnaz در تاریخ 1390/12/21/0 و 15:50 گفته :
    سلام تولدت مبارک امید وارم هزار ساله باشی و یک دستت عصا ویک دستت هم برای ما مطلب بنویسه. گریه ی منم همین روز شروع شده
    ♀★•★♥lOvE♥★•★♀
    ♀★•★♥lOvE♥★•★♀ در تاریخ 1390/12/21/0 و 11:22 گفته :
    سلام عزیز دلم وب خیلی خوب و پر محتوایی داری مرسی از مطالب قشنگت دوست گلم چت روم ســایه با محیطی گرم و صمیمی میزبان شما دوست وبلاگ نویس عزیز هست در ضمن سیستم تبادل لینک ما هم پذیرای میزبانی وب شما هست به ما سر بزن عزیزم
    janah music
    janah music در تاریخ 1390/12/20/6 و 18:39 گفته :
    سلام دوست گلم تولدت مبارك
    وب خيلي قشنگي داري اگه با تبادل لينك موافقين ما را با نام جناح موزيك لينك كنين و در بخش نظرات به ما خبر بدين. منتظر حضور سبزتونم
    شیرین
    شیرین در تاریخ 1390/12/20/6 و 16:28 گفته :
    سلام تولدت مبارک
    از خدا میخوام همه روزای پیش روت برات روزهای خوبی باشه
    به امید روزی که به گریه های امروز بخندیم و بگیم چه الکی خودمو ناراحت کردم
    فرشته شب
    فرشته شب در تاریخ 1390/12/19/5 و 15:23 گفته :
    فردا سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی هاست.و سالروز جدایی تو از فرشته ها. تولدت مبارک.
    ماني
    ماني در تاریخ 1390/12/19/5 و 14:55 گفته :
    سلام سامان جوون مر30 اومدي
    كيه كه نخوادآمارش بره بالا ممنون ميشم كمكم كني
    قربونت ماني
    mehrnaz
    mehrnaz در تاریخ 1390/12/21/0 و 15:50 گفته :
    سلام تولدت مبارک امید وارم هزار ساله باشی و یک دستت عصا ویک دستت هم برای ما مطلب بنویسه. گریه ی منم همین روز شروع شده
    ♀★•★♥lOvE♥★•★♀
    ♀★•★♥lOvE♥★•★♀ در تاریخ 1390/12/21/0 و 11:22 گفته :
    سلام عزیز دلم وب خیلی خوب و پر محتوایی داری مرسی از مطالب قشنگت دوست گلم چت روم ســایه با محیطی گرم و صمیمی میزبان شما دوست وبلاگ نویس عزیز هست در ضمن سیستم تبادل لینک ما هم پذیرای میزبانی وب شما هست به ما سر بزن عزیزم
    janah music
    janah music در تاریخ 1390/12/20/6 و 18:39 گفته :
    سلام دوست گلم تولدت مبارك
    وب خيلي قشنگي داري اگه با تبادل لينك موافقين ما را با نام جناح موزيك لينك كنين و در بخش نظرات به ما خبر بدين. منتظر حضور سبزتونم
    شیرین
    شیرین در تاریخ 1390/12/20/6 و 16:28 گفته :
    سلام تولدت مبارک
    از خدا میخوام همه روزای پیش روت برات روزهای خوبی باشه
    به امید روزی که به گریه های امروز بخندیم و بگیم چه الکی خودمو ناراحت کردم
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: